Portál pro rodiče a pedagogy-učitele.
Informace, náměty, zkušenosti.
Učební materiály, vzdělávací program.

Nahoru na horu Kibo

03.10.2012 Publikoval(a):

Hra, při které žáci vystupují na nejvyšší vrchol Afriky – Kibo. Jejich výstup je závislý na správném zodpovídání otázek z tematických oblastí – povrch, klima, nerostné suroviny, fauna a flóra Afriky.

Očekávaný výstup: rozlišuje zásadní přírodní a společenské atributy jako kritéria pro vymezení, ohraničení a lokalizaci regionů světa
Celý článek »


Moc výkonná

03.10.2012 Publikoval(a):

Pracovní list se dá využít pro práci s textem Ústavy ČR a může sloužit jako zápis k probíranému u­čivu.

Očekávaný výstup: rozlišuje a porovnává úkoly jednotlivých složek státní moci ČR i jejich orgánů a institucí, uvede příklady institucí a orgánů, které se podílejí na správě obcí, krajů a státu
Celý článek »


Půda a zemědělství

03.10.2012 Publikoval(a):

Pracovní list se zabývá půdami a zemědělstvím v České republice. Žáci pracují s předloženým textem, hledají v příruční mapě a zaznamenávají zjištěné informace také do slepé mapky. Ujasňují si vztah půda – rostlinná výroba – živočišná výroba – produkt.

Očekávaný výstup: vyhledá typické regionální zvláštnosti přírody, osídlení, hospodářství a kultury, jednoduchým způsobem posoudí jejich význam z hlediska přírodního, historického, politického, správního a vlastnického
Celý článek »


Sudá, nebo lichá?

03.10.2012 Publikoval(a):

V tomto pracovním listě si žáci procvičí lichá a sudá čísla. Musí je rozeznávat a dle zadání zakroužkovat příslušnou barvou.

Očekávaný výstup: řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel
Celý článek »


Vlastnosti kapalin – otázky

03.10.2012 Publikoval(a):

Připravená šablona a prezentace se zadáním otázek k tématu „Vlastnosti kapalin“ z učiva fyziky pro 7. ročník, včetně správných odpovědí.

Očekávaný výstup: využívá poznatky o zákonitostech tlaku v klidných tekutinách pro řešení konkrétních praktických problémů
Celý článek »



Wir vergleichen

03.10.2012 Publikoval(a):

Žáci si v pracovním listě ověří své znalosti v oblasti stupňování přídavných jmen a příslovcí prostřednictvím zajímavých cvičení.

Očekávaný výstup: písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty
Celý článek »


Velká internetová výprava

03.10.2012 Publikoval(a):

Pracovní list je určen k samostatné práci žáků s internetovými stránkami. Součástí je i opakování učiva matematiky pro 3. třídu a čtení s porozuměním. Součástí práce je i luštění křížovky a posílání SMS zprávy.

Očekávaný výstup: využívá základní standardní funkce počítače a jeho nejběžnější periferie
Celý článek »


Stundenplan und Präpositionen um, am, im

03.10.2012 Publikoval(a):

Žáci si mohou procvičit a otestovat své znalosti časových spojek um, am, im a řadové číslovky. V úkolu s rozvrhem hodin procvičují porozumění. V posledním úkolu procvičují školní předměty.

Očekávaný výstup: rozumí obsahu jednoduchých textů v učebnicích a obsahu autentických materiálů s využitím vizuální opory, v textech vyhledá známé výrazy, fráze a odpovědi na otázky
Celý článek »


Světelné jevy – otázky

03.10.2012 Publikoval(a):

Připravená šablona a prezentace se zadáním otázek k tématu „Světelné jevy“ z učiva fyziky pro 9. ročník, včetně správných odpovědí.

Očekávaný výstup: využívá zákona o přímočarém šíření světla ve stejnorodém optickém prostředí a zákona odrazu světla při řešení problémů a úloh
Celý článek »


Historické křečkoviny 2

03.10.2012 Publikoval(a):

Stejně jako křeček, tak i vy sbírejte a „křečkujte“ korálky. Kdo jich jako první nasbírá deset, je vítězem. Korálek získáte, pokud správně odpovíte na otázku. Tuto hru může hrát různý počet žáků. Jeden z nich je rozhodčí, který kontroluje správné odpovědi na otázky s číslem 11 – 66. Ostatní po řadě házejí kostkou vždy 2× a zapíší vedle sebe získané cifry. (např. Hodí–li trojku a pětku, získá číslo 35.) Rozhodčí mu přečte otázku s číslem 35 a házející odpovídá. Pokud odpoví správně, získává korálek. Pokud odpoví chybně, otázku si nechává do dalšího kola, kde na ni musí odpovídat znovu.
Pomůcky: kostka, list s otázkami, korálky

Očekávaný výstup: orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu
Celý článek »


Přihlásit se

Rubriky a témata

rozbalit vše | zavřít vše

Doporučujeme navštívit

Zdravá lahev

MojeGalanterka

moje kosmetika

Sponzorované odkazy

Nápady a inspirace pro školáky

Přidejte se do skupiny a neváhejte všichni sdílet své nápady a inspirace.



FB stránky

FB skupina

Přidej se